FANDOM

1000px-Kirivillage

Kirigakure.

Kirigakure (霧隠れの里, Kirigakure no Sato; Kelimenin Tam Anlamıyla "Gizli Sis Köyü") Su Ülkesin'de bulunan saklı bir ninja köyüdür.Beş Büyük Ninja ulusundan birindir.Köyün lideri Mizukage(Su Gölgesi)dir.Köyün fazla sayıda kaçak-nin vardır.Kaçak ninjaları bulması için Avcı-nin timleri bulunur.

KÖY DÜZENİ

Köy sisle kaplanmış taşlık orman ve dağların ortasına kurulmuştur.Gizli bir ninja köyüdür.Köydeki yapılar katlı ve silindirik taş binalardır.Gizli Sis Köyü denmesinin nedeni köyü kalın bir sis tabakasının gizlemesidir.Aynen diğer köyler gibi köyü bu unsur korur ve bulunmasını zorlaştır.Köyü sisden dolayı bulmak neredeyse imkansızdır ancak bilen biri köyü bulabilir.

GEÇMİŞİ

Kirigakure'nin geçmişi hakkında fazla bir şey bilinmemektedir.Kirigakure iç savaşlar yaşandığı bilinen bir köydür.Çok sayıda isyana tanıklık etmiştir.Köy Birinci Mizukage Tarafından kurulmuştur.Geçmişte bir çok zulüm görmüş bir köydür.Köyün Kekkei Genkai'ye sahip ninjalarına özellikle dikkat edilirdi çünkü buna sahip insanlar köye zulüm ederlerdi.Dördüncü Mizukage(Yagura)'nin saltanatı sırasında Ninja olmak isteyen öğrenciler için(Akademi Öğrecileri) Ölüm-Kalım Maçları düzenlenirdi ancak bu sayede geninliğe yükseline bilirdi.Bu Köyün Kanlı Sis Köyü isimli kötü bir lakap almasına neden oldu.Zabuza isimli kaçak ninja bu düzenden hiç mi hiç memnun değildi ve Dödüncü Mizukage'ye suikast girişiminde bulundu ancak sonuç alamayınca Haku ile birlikte köyü terk etti.Dördüncü Mizukage'nin ölümü üzerine yeri Beşinci Mizukage (Mei Terumi) geçmiştir.Ve köye başa geçerken su yemini etmiştir bir daha asla önceki Mizukage'nin bıraktığı yaraları saracağına ve Köye Takılılan Kanlı Sis Köyü lakabını unutturacağına söz vermiştir.Ayrıca Köy iki adet bijuya sahiptir.Birisi Sanbi(Üç kuyruklu) kaplumbağa Dördüncü Mizukage(Yagura)'ya mühürlüdür.Diğeri Rokubi(Altı kuyruklu) sümüklü böcek görünümlü bu bijuda Kirigakure'li bilinmeyen bir kişi tarafından Utakata'ya mühülenir.Utakata'nın hocası öğrencisini durumundan kurtarmak ve Bijuyu serbest bırakma girişiminde bulundu fakat başarısız oldu ve öldü.Ayrıca Köy Yedi kılıçlı Ninja Üyelerinin yaptığı yedi kılıç yetenekli ninjalar tarafından nesilden nesile geçer.
20101231140047!Kirigakure

Kirigakure Mizukage'nin Ofisi Ortadaki Büyük Bina.

KÖYÜN TANINMIŞ YETENEKLERİ ( JUTSULARI)

-Su stili kullanımı köyün en uzmanlaşmış tekniğidir köy ve bulunduğu ülke bu teknikle yönetilir.

-Suyun değişik bir versiyonu olan Baloncuk Tekniği

-Lav Elementi,Buz Elementi,Buhar Elementi,(Bunlar köyün Doğa dönüşüm Kekkei Genkaileridir)

-Hozoki Klan Vücüt su dönüşümü tekniği

100px-Kirigakure Symbol.svg

Kirigakure Sembolü